Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Godmorgon!

Av Jenni Laitinen - 2 februari 2014 10:04

Idag vaknade jag faktiskt 09:15 på grund av min pappa öppnade ytterdörren. Men jag försökte somna om - det gick inte. Så jag bestämde mig för att gå upp och antingen äta frukost & sedan duscha eller duscha & sedan äta frukost. Men här ligger jag - i sängen. Har inte gjort något av de ovanstående sakerna. Jag som skrev i gårdagens inlägg att jag skulle vara "duktig" genom att fixa i ordning i princip allting. Men men, jag ska gå upp NU, efter inlägget, och jag ska gå på toa, sedan frukost och dusch.
Ni får ha en bra och lugn söndag och tack för att ni läser bloggen!

Puss
Finsken

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenni Laitinen - 1 mars 2014 11:19


Hahaha, så j*vla smart och smidigt och allt va det var.... JAG glömde ju länka bloggen i mitt förra inlägg. Snacka om smart. Men här kommer den iallafall - hoppas ni INTE tror att jag är en dålig bloggerska på grund av detta. Eftersom det inte var så...

Av Jenni Laitinen - 1 mars 2014 11:14


Som rubriken säger så är det ett nytt inlägg på min nya blogg, och det är rätt roligt faktiskt. Det kan antingen vara vad som hände igår eller 50 frågor som ni har bett MIG svara på - vem vet? Kan ju även berätta att gårdagen var helt otroligt trevli...

Av Jenni Laitinen - 4 februari 2014 17:57


Jag är, som rubriken beskriver, besviken på dagens träningspass. 1. Inte så himla jobbigt - vilket kanske vissa människor tycker är bra, men INTE jag.. 2. Den var kort - eller aa den kändes kort. #dagens.klagomål Puss & kram Finsken ...

Av Jenni Laitinen - 1 februari 2014 23:59


Som ni kanske ser i rubriken, så har jag bestämt mig för att börja blogga via Nattstad. Vissa kanske tycker att jag inte borde göra det men det är ju trots allt min blogg och jag är den enda personen som "äger" det vill säga: lägger upp inlägg på den...

Av Jenni Laitinen - 1 februari 2014 22:00


fet text Ska man flytta sin blogg till nattstad kanske? understruken text Funderar starkt på det.... Men jag vet inte, hade varit mycket trevligt och stötande och det hade även hjälpt mig hur mycket som helst!! Ni kan skriva er åsikt om hur jag ska...

Presentation


You never know how STRONG you are, until being Strong is the only choice you have.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards