Alla inlägg under mars 2014

Av Jenni Laitinen - 1 mars 2014 11:19

Hahaha, så j*vla smart och smidigt och allt va det var.... JAG glömde ju länka bloggen i mitt förra inlägg. Snacka om smart. Men här kommer den iallafall - hoppas ni INTE tror att jag är en dålig bloggerska på grund av detta. Eftersom det inte var så professionellt. Hoppas ni håller koll även om jag gjorde ett litet misstag - alla gör misstag ibland.

Puss Finskan

www.nattstad.se/jennilaitinen

Av Jenni Laitinen - 1 mars 2014 11:14

Som rubriken säger så är det ett nytt inlägg på min nya blogg, och det är rätt roligt faktiskt. Det kan antingen vara vad som hände igår eller 50 frågor som ni har bett MIG svara på - vem vet? Kan ju även berätta att gårdagen var helt otroligt trevligt och mysigt men även sorgligt. Men frågorna är också roliga och väldigt intressanta. Så håll koll på min nya blogg, (länken kommer längre ner), så att ni INTE missar dessa inlägg!
Ha en fortsatt bra dag allihop!
Finskan

Denna bild är såå sjukt snygg, smaskig och gudomlig.... Ser helt enkelt gott ut dock antagligen rätt onyttig men shit the same - måste faktiskt leta upp dem!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


You never know how STRONG you are, until being Strong is the only choice you have.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards